Sunday 10 November 2013

Perihal tentang SYIAH di Malaysia oleh Ustaz Zahazan Mohamed


Perihal tentang SYIAH di Malaysia oleh Ustaz Zahazan Mohamed

1. Masuk ke dalam pertubuhan harakat Islamiyyah, tanzim haraki seperti PAS, Abim, Jim, Hizbut Tahrir dengan cara taqiyyah, pura pura dan niat menguasai pucuk pimpinan atau menghancurkan dari dalam.

2. Mereka masuk kedalam parti politik Ummat Islam seperti PAS, UMNO , PKR dan lain lain untuk menjadi pemimpin dan sekaligus mencetuskan merekrut pengikut mereka dijadikan Syiah.

3. Mereka menggunakan tarekat seperti tarekat ahlu bayt, menyamar atas nama keluarga Rasulullah S.A.W sebelah Sayyidina Ali untuk rekrut Syiah.

4. Mereka masuk dalam pertubuhan berbaiah seperti Pekida, Al Ehsan, Batas, Simpang 3, Majlis Sabilillah dan seangkatan untuk tujuan yang sama, sama ada merekrut ahli atau mengahncurkan jamaah dari dalam.

5. Mereka akan gunakan kuasa politik, rapatkan dengan Perdana Menteri Malaysia, Menteri -menteri, YB, bagi tujuan perlindungan politik mereka agar mereka dapat back-up.

6. Mereka Syiah laknatullah menyusup masuk ke dalam PDRM dan ATM untuk merekrut seramai mungkin polis dan askar untuk masuk Syiah.

7. Mereka mengunakan perniagaan seperti perniagaan air, makanan dan lain untuk dana dan kewangan Syiah.

8. Mereka telah memanggil ramai rakyat Iran Syiah untuk masuk belajar dan bekerja di Malaysia, dan sekarang mereka cuba kahwinkan lelaki Syiah Iran dengan wanita Islam Malaysia, mereka sebarkan melalui pembelajaran dan perkahwinan.

9. Mereka masuk dalam pertubuhan pertubuhan amal berbilang bangsa dan kaum untuk merekrut Syiah.

10. Mereka akan merapati Mahasiswa / Mahasiswi Islam di seluruh IPTA dan IPTS untuk bawak masuk Syiah dengan cara 9 di atas.

Kajian semasa dari Pengerusi Majlis Pekerja - Pekerja Profesional Islam Malaysia PRO-Islam.

No comments:

Post a Comment